loading...

لوله کاروگیت هلدینگ صنایع برتر

بازدید : 431
دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 18:04

مقاومت در برابر خوردگی:

همانطور که گفتیم از کاربردهای لوله های کاروگیت انتقال مواد شیمیایی مانند اسیدها و بازهاست که خاصیت خورندگی بسیار زیاد دارند و در صورتی که بر لوله انتقالی اثر بگذارند به مرور زمان سبب پوسیدگی آن نیز خواهند شد و همین امر زمان تعمیر مجدد و یا حتی تعویض را کاهش خواهد داد و به نوبهی خود هزینهی زیادی را ایجاد خواهد کرد اما این نوع لوله ها مقاومت بسیار بالایی دارند و هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

مقاومت فیزیکی:

در برخی موارد و در سال های گذشته در صنایع مختلف شاهد حمله میکروارگانیسم ها به این نوع لوله ها در زیر خاک بودیم که با آسیب های فیزیکی زیادی همراه بود اما با توجه به بکارگیری مواد اولیه ساخت بسیار مقاوم، این امکان نیز به صفر رسیده و می توان گفت در برابر هر نوع آسیبی مقاوم هستند.

مقاومت در برابر V:

سطح خارجی لوله های کاروگیت نیز همانند رده های قبلی مثل اسپیرال به دلیل بهره مندی از کربن سیاه بالا توانسته مقاومت بسیار خوبی در مقابل اشعه ی ماوراء بنفش خورشید از خود نشان دهد که در صورت نبود این ماده و روکش خارجی در طی زمان، سطح این لوله ها به شدت شکننده می شود.

لوله­ های کورتیوپ کاروگیت چه تفاوتی با لوله های اسپیرال و کاروگیت دارد؟

در این بخش هلدینگ صنایع برتر تلاش دارد تا با ارائه ی مقایسه ای کامل بین لوله های کاروگیت با لوله های اسپیرال و کاروگیت به طور کامل با این نوع لوله ها آشنا شوید ضمن اینکه این نوع لوله ها نسل جدید اسپیرال و کاروگیت محسوب می شوند ولی با اعمال تغییرات گسترده تمامی معایب رفع شده است. در ادامه بیان می کنیم که در لوله کاروگیت چه تغییرات عمده و گسترده ای ایجاد شده که آن را به بهترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات انتقالی تبدیل کرده است.

سازگاری با جوش اکستروژن:

در لوله های رده قبلی که از اتصالات سوکت و اسپیگوت استفاده می شد به مرور زمان وقتی لوله ها در محل اتصالات دچار شکستگی و نشتی می شدند امکان تعمیر وجود نداشت و باید قسمت معیوب را تعویض می کردند اما در لوله های کاروگیت چنین رخدادی وجود ندارد و چون با نوع اتصال اکستروژنی کاملا سازگاری دارد در صورت بروز مشکل نیز به راحتی قابل ترمیم است (رده های قبلی سازگار با جوش الکتروفیوژنی هستند). ضمنا توجه داشته باشید که بزرگ ترین نقطه ضعف لوله های انتقالی این چنینی محل اتصالات آن هاست. ضمنا در محل اتصالات لوله های علاوه بر اینکه از جوش اکستروژنی استفاده می گردد پروفیل متفاوتی برای آن تعریف شده که به طور میانگین قدرت مقاومت آن نسبت به سایر بخش ها ۱.۵ برابر است.

مقاومت خارجی زیاد:

لوله های کاروگیت شاید از لحاظ مقاومت خارجی در برابر فشار ناشی از خاک (در شرایط نصب در زیر زمین) مقاومت مشابهی با رده های قبلی داشته باشند اما از حیث مقاومت کامل در برابر نور خورشید متفاوت هستند و در طی زمان هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی گردد.

بهره گیری از واشر EPDM:

یکی دیگر از مزیت های گسترده و بسیار مهم لوله های کاروگیت در مقایسه با رده های قبلی نوع اتصالات EPDM غیر جوشکاری است که از واشرهای EPDM استفاده می گردد و قدرت جلوگیری از نشت مایعات و آب بندی بسیار قدرتمندتری نسبت به سایر اتصالات دارد.

عدم وجود خط جوش یا Seamless:

نبود خط جوش نیز یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم تأثیرگذار در پایداری و مقاومت کلی این نوع لوله هاست که بسیار بیشتر از لوله های خط جوش دار می باشد.

امکان رعایت استاندارد DVS2207-09 در عملیات جوشکاری:

این نوع لوله ها به دلیل ساختار سازگار با جوشکاری گفته شده امکان رعایت استاندارد فوق نیز هست و در انتقال فاضلاب و پساب های صنعتی و خانگی بهترین گزینه همین لوله ها هستند چرا که هر سطح مقطعی که مدنظر صنعت هدف باشد، باز هم امکان جوشکاری اصولی و استاندارد گفته شده وجود دارد در صورتی که در رده های قبلی به دلیل عدم سازگاری با این نوع جوشکاری، امکان رعایت استاندارد فوق نیز نبود.

دستگاه های ساخت آلمان:

دستگاه هایی که برای ساخت لوله های کاروگیت استفاده می شود همگی ساخت کشور آلمان هستند و در تمامی آن ها محصولات درجه ۱ تولید می شود و به علت اینکه استاندارد این کشور در ساخت و تولید اعمال شده، امکان ساخت مواد اولیه بی کیفیت وجود ندارد و از طرفی نیز دائما از طریق ارتباط اینترنتی گزارش تولید ارسال می گردد. لذا لوله های کاروگیت طبق استاندارد کشور آلمان و طبق پروسه های تعریف شدهی این کشور تولید می شوند.

تنوع بالا:

با توجه به کاربردهای مختلف و گسترده ی این نوع لوله ها در صنایع مختلف باید امکان ساخت انواع مختلفی از آن که سازگار با محیط و صنایع مورد استفاده است وجود داشته باشد. به عنوان مثال لوله ای که قرار است در عمق ۱۰ متری کار گذاشته شود با لوله ای که در عمق ۲۰ متری است، یا لوله های سطحی با لوله های عمقی و همچنین لوله هایی با نصب افقی با عمودی کاملا شرایط طراحی، ساخت و تولید و حتی نصب متفاوتی دارند و استانداردهای خاص آن باید رعایت گردد که لوله های کاروگیت را می توان تحت هر شرایطی تولید کرد.

قیمت لوله های کاروگیت:

لوله های کاروگیت با قیمت هایی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر لوله ها با همان کاربری عرضه می شوند با این حال قیمت این لوله ها را نمی توان به صورت ثابت و با نرخی مشخص تعیین کرد. عوامل مختلفی در قیمت این لوله ها تأثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به طول مورد نیاز، ضخامت، نصب در زیر زمین یا سطحی، مرغوبیت مواد اولیه یا سازنده، نوسانات ارزی و غیره اشاره داشت.

لذا توصیه می شود تا هنگام خرید با کارشناسان بخش فروش هلدینگ صنایع برتر تماس حاصل فرمایید تا از آخرین تغییرات قیمت ها مطلع گردید. ضمن اینکه هلدینگ صنایع برتر بزرگ ترین و معتبرترین گروه مهندسی عرضه کننده این محصولات در کشور به شمار می رود.

مواد اولیه ساخت لوله های اسپیرال کاروگیت و دسته بندی آن:

اکثر قریب به اتفاق لوله های کاروگیت از نوع اسپیرال از جنس پلی پروپیلن، پلی اتیلن و پلی اولفین ساخته می شوند که باعث ایجاد مزایا و ویژگی های گفته شده در این مقاله می شود. اما با توجه به اینکه جنس پلی اتیلن محبوبیت بسیار بیشتری دارد لذا در انواع چگالی و ساختار کریستالی تولید می­گردد که عبارتند از:

  • LDPE یا پلی اتیلن با چگالی کم
  • MDPE یا پلی اتیلن با چگالی متوسط
  • HDPE یا پلی اتیلن با چگالی بالا

HDPE به حالت پلی اتیلن خالص بسیار شبیه است و مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی و حلال ها دارد. محبوب ترین و بهترین جنس لوله های اسپیرال کاروگیت همان HDPE است. در این نوع دسته تولید کننده لوله کاروگیت از نوع اسپیرال مشاهده می کنید که در ادامه مطلب به آنها اشاره می کنیم ضمن اینکه لازم به ذکر است هلدینگ صنایع برتر عرضه کننده و پخش کننده این دسته از محصولات می باشد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1523
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی